Przebij się jest piątą książką tego autora, w której wiele miejsca poświęca budowaniu marki i jej promocji za pomocą mediów społecznościowych. Czytelnik znajduje tu wiele praktycznych rad, opisów konkretnych osób czy firm, którym udało się przebić ze swoją ofertą.

Większość opowieści zaczyna się od porażki a potem wkracza kreatywne działanie, które wiele zmienia i to na lepsze. Jednak wszystko to nie może zadziałać efektywnie bez konsekwentnego działania. Historie ludzi i case study pokazują jak można wiele zmienić by odnieść sukces. Autor książki omawia bardzo dokładnie i w prosty sposób każdą z działających obecnie platform social mediów (Twitter, Facebook, YouTube, Instagram, Pinterest, Snapchat, Musical.ly).

Jednakże pod koniec książki autor przypomina, że potrzebne jest spójne działanie nie tylko oparte na mediach społecznościowych. Bardzo ważna jest empatia i podchodzenie z troska do relacji twarzą w twarz czyli nawiązywane znajomości w realnym świecie. Opisywana przeze mnie książka jest bardzo konkretny poradnikiem.  Osobiście mnie to przekonuje, więc polecam serdecznie. 

Tytuł

Przebij się! Jak możesz osiągnąć to co zbudowali najlepsi przedsiębiorcy biznes i mocną markę


Autor

Gary Vayherchuk